Healthy Dinner

...with chicken and veggies en masse.

At the moment I have to write a thesis for uni and haven't had the time to be as active as I would like to be. I also let proper noruishment slide off the radar just a little bit (must have been the stress ;) ). But today something had to give, so I present to you my semi-almost-pretty-much healthy dinner!

Some curried chicken with vegetables sauteed in coconut oil with a dash of coconut milk and a sprinkle of pepper, curcuma and chili.

Yum!

/...mit Hühnchen und viel Gemüse.

Im Moment muss ich leider eine Hausarbeit schreiben und hatte deshalb nicht so viel Zeit, um so viel Sport zu machen, wie ich sollte/wollte/könnte ;). Außerdem habe ich leider auch die Ernährung ein bisschen vernachlässigt (der Stress ist meine Ausrede). Aber heute hat es gereicht, also präsentiere ich hier mein fast-aber-doch-schon-ziemlich gesundes Abendessen!

Hühnchen mit Curry und Gemüse in Kokosnussöl angebraten mit Kokosmilch und einer prise Pfeffer, Kurkuma und Chili.

Lecker! ♥






Comments

Popular Posts